Imieniny: Halki, Filipa, Salomei

BIP Logo

BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ

Urząd Miejski w Przecławiu

Przecław Logo
CEIDG EPUAP PSeAP PSeAP PSeAP Dziennik ustaw Monitor Polski BIP

 OGŁOSZENIE O NABORZE

Burmistrz Przecławia

ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na stanowisko urzędnicze
ds. obronno-wojskowych w Urzędzie Miejskim w Przecławiu

  1. Wymagania niezbędne wobec kandydata:
  • wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie: bezpieczeństwa publicznego, zarządzania kryzysowego lub specjalności wojskowej, administracji, prawa,
  • udokumentowane min. 5. letnie doświadczenie zawodowe,
  • posiadanie obywatelstwa państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych zawartych w złożonej ofercie, których obowiązek podania nie wynika z przepisów prawa;
  • dobra znajomość przepisów:
    – ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego;      
    – ustawy o samorządzie gminnym.
  • znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na stanowisku, a w szczególności:
    – o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,
    – o zarzadzaniu kryzysowym,     
    – o ochronie przeciwpożarowej,  
    – o ochronie informacji niejawnych,       
    – o ochronie danych osobowych,            
    – o stanie wojennym,       
    – o stanie wyjątkowym,   
    – o stanie klęski żywiołowej,       
    – rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 25 czerwca 2002 roku w sprawie szczegółowego zakresu działania Szefa Obrony Cywilnej Kraju, szefów obrony cywilnej województw, powiatów i gmin.
  1. Wymagania dodatkowe:
  • posiadanie czynnego prawa jazdy kategorii B,
  • umiejętność obsługi komputera w stopniu co najmniej dobrym: pakiet  MS Office  (Word, Excel)
  • umiejętność samodzielnej organizacji pracy i umiejętność pracy w zespole oraz kształtowania kontaktów z podmiotem zewnętrznym, a także umiejętność reprezentowania urzędu na zewnątrz,
  • umiejętność syntezy i analizy danych, umiejętność podejmowania decyzji oraz negocjowania,
  • odporność na stres i umiejętność działania w sytuacjach stresowych,
  • inicjatywa, dyspozycyjność, kreatywność i zaangażowanie.
  1. Ogólny zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
  • prowadzenie spraw w zakresie obronności, a w szczególności:
    – tworzenie w formie planów warunków organizacyjnych i technicznych celem
       realizacji zadań na potrzeby obronne państwa,         
    – opracowywanie i aktualizacja Planu Operacyjnego Funkcjonowania Gminy
        w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i wojny oraz kart
        realizacji zadań,         
    – opracowywanie i aktualizacja dokumentacji stałego dyżuru, regulaminu
        organizacyjnego Urzędu na czas wojny oraz zakresu działania Urzędu w dziedzinie
        obronności państwa w czasie pokoju,           
    – opracowywanie i aktualizacja dokumentacji Zastępczych Miejsc Szpitalnych
        oraz przygotowania podmiotów leczniczych na potrzeby obronne państwa.
  • prowadzenie całokształtu spraw związanych z kwalifikacją wojskową oraz ćwiczeniami wojskowymi żołnierzy rezerwy, przygotowanie i szkolenie pracowników na potrzeby obronne.
  • prowadzenie akcji kurierskiej.
  • Nakładanie obowiązku świadczeń osobistych i rzeczowych na potrzeby obrony państwa.
  • Prowadzenie spraw w zakresie obrony cywilnej, a w szczególności:
    – realizacja zadań związanych z zapewnieniem procesu kierowania działaniami
       w zakresie monitorowania, analizowania i prognozowania rozwoju zagrożeń,
       planowania, reagowania i usuwania skutków zagrożeń na terenie gminy, tworzenie
       i przygotowywanie do działań jednostek organizacyjnych obrony cywilnej,          
    – opracowywanie planów obrony cywilnej i kart realizacji zadań OC,
    – opracowywanie rocznych planów działania w dziedzinie obronności, obrony
       cywilnej i zarządzania kryzysowego, 
    –  prowadzenie magazynu OC oraz dokumentacji magazynowej.
  • prowadzenie spraw w zakresie zarządzania kryzysowego, a w szczególności:         
    – stałe aktualizowanie Gminnego Planu Zarządzania Kryzysowego,  
    – aktualizacja bazy danych na potrzeby zarządzania kryzysowego,    
    – planowanie i przygotowywanie działań w przypadku wystąpienia miejscowych
       zagrożeń oraz zapobieganie i reagowanie w sytuacjach nadzwyczajnych
       i kryzysowych,
    – przygotowywanie i zapewnianie działania systemu ostrzegania i alarmowania oraz
      systemu powszechnego ostrzegania.
  • prowadzenie spraw w zakresie ochrony przeciwpożarowej, a w szczególności:
    – współdziałanie z Komendą PPSP w Mielcu oraz gminnymi jednostkami Ochotniczej
      Straży Pożarnej w zakresie realizacji przepisów ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 roku  
      o ochronie przeciwpożarowej, 
    – realizacja zadań związanych z zapewnieniem gotowości bojowej jednostek ochotniczych straży pożarnych w Gminie,
  • prowadzenie spraw w zakresie ochrony informacji niejawnych:
    – obsługa kancelarii ochrony informacji niejawnych

– współpraca z informatykiem w zakresie przestrzegania zasad ochrony informacji
   niejawnych w systemie teleinformatycznym,
– opracowywanie oraz aktualizacja planu ochrony informacji niejawnych,     
– prowadzenie stosownych dzienników, wykazów i rejestrów dotyczących informacji
   niejawnych.

  • sporządzanie sprawozdawczości.
  1. Warunki pracy na stanowisku:
  • nawiązanie stosunku pracy: 01 września 2019 r.;
  • forma zatrudnienia: umowa o pracę;
  • wymiar czasu pracy: cały etat, tj. średnio: 8 godz. dziennie (40 godz. tygodniowo).
  • miejsce pracy: Urząd Miejski w Przecławiu, ul. Kilińskiego nr 7 oraz teren Gminy Przecław;
  • charakterystyka stanowiska pracy:

               – praca w pomieszczeniu zlokalizowanym na II piętrze w budynku nie posiadającym 
                  windy ani sanitariatów dostosowanych dla osób niepełnosprawnych,

   – pracownik użytkuje w czasie pracy monitor ekranowy ponad 4 godziny w trakcie
      zmiany roboczej,

   – bezpośredni kontakt z  klientami w urzędzie i w terenie,

   – wyjazdy służbowe związane z czynnościami wykonywanymi w ramach obowiązków
     służbowych związanych z zajmowanym stanowiskiem;

  • warunki zatrudnienia: kandydat wyłoniony w drodze naboru na stanowisko
    urzędnicze będzie zatrudniony na podstawie umowy o pracę na czas określony,
      6 miesięcy. Następnie, po uzyskaniu pozytywnej oceny pracy i pozytywnego
     wyniku egzaminu kończącego służbę przygotowawczą pracownik zostanie
     zatrudniony na dalszy okres.
  1. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

w czerwcu 2019 r.  wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim w Przecławiu, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, był wyższy niż 6%.

  1. Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:
    • 1) list motywacyjny (odręcznie pisany) z załączonym CV,
    • 2) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (zgodnie
      z Załącznikiem nr 1),
    • 3) kserokopie dokumentów poświadczających posiadany staż pracy,
    • 4) kserokopie dyplomów, certyfikatów, poświadczeń, zaświadczeń oraz innych dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz przydatne na ww. stanowisku kwalifikacje,
    • 5) w przypadku, gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopia Orzeczenia Komisji Lekarskiej o stopniu niepełnosprawności,
    • 6) oświadczenia (zgodnie z Załącznikiem nr 2) :
  • o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
  • o karalności (po rozstrzygnięciu konkursu – potwierdzone przez Krajowy Rejestr Karny w formie „Zapytania o udzielenie informacji o osobie”),
  • o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystania z praw publicznych;
  • o stanie zdrowia (po rozstrzygnięciu konkursu – potwierdzone przez lekarza medycyny pracy).
    • 7) zgody na przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z Załącznikiem nr 3).
  1. Dodatkowe informacje:             
  • pracownik podejmujący po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym, w rozumieniu przepisów art. 16 ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych obowiązany jest odbyć 3 miesięczną służbę przygotowawczą, o której mowa w art. 19 ustawy o pracownikach samorządowych;
  • pracownik może otrzymać stosowne upoważnienia od Burmistrza Przecławia do wydawania decyzji administracyjnych, w związku z powyższym będzie zobowiązany do złożenia oświadczenia majątkowego – zgodnie z art. 24 h ustawy o samorządzie gminnym;
  • pracownik zobowiązany jest do złożenia Ankiety Bezpieczeństwa Osobowego
    w celu uzyskania poświadczenie bezpieczeństwa do prac z dokumentami niejawnymi min. do klauzuli „poufne”;
  • RODO – Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych kandydatów
    do zatrudnienia w Urzędzie Miejskim w Przecławiu dostępna jest na stronie internetowej BIP Urzędu Miejskiego w Przecławiu pod adresem : http://przeclaw.nazwa.pl/bipgminaprzeclaw/klauzula-informacyjna-rodo/
  1. Miejsce i termin złożenia dokumentów:

Dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Przecławiu lub listownie za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski
w Przecławiu, 39‑320 Przecław, ul. Kilińskiego nr 7, sekretariat – I piętro, w terminie do 09 sierpnia 2019 r. w godzinach pracy urzędu (decyduje data wpływu do Urzędu).
Koperty powinny być zamknięte i opatrzone dopiskiem:
„Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze do spraw obronno-wojskowych”.

Oferty, które wpłyną po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.  

Nabór przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna powołana przez Burmistrza Przecławia.
Osoba do kontaktu: Beata Augustyn, tel. 17 227 67 39 (w godzinach pracy urzędu).

        O terminie i miejscu  rozmowy kwalifikacyjnej oraz testów z posiadanej wiedzy, kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie lub pisemnie.
        Oferty kandydatów niezakwalifikowanych do kolejnych etapów i niewskazanych
w protokole naboru można odebrać osobiście w terminie miesiąca od dnia ogłoszenia wyniku naboru. Po ww. terminie zostaną one komisyjnie zniszczone.
         Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Gminy Przecław, tj.: www.bipgminaprzeclaw.pl oraz na tablicy ogłoszeń UM w Przecławiu.

Burmistrz Przecławia zastrzega sobie prawo do odwołania lub unieważnienia naboru w każdym czasie – bez podawania przyczyn.

BURMISTRZ

          Renata Siembab

Pliki do pobrania

# Plik Opis Data dodania Rozmiar pliku Pobrania
1 pdf Informacja o wyniku naboru 27 sierpnia 2019 13:33 344 KB 54
2 doc Załącznik 1 - Kwestionariusz kandydata 30 lipca 2019 08:36 35 KB 13
3 doc Załącznik 2 - Oświadczenia 30 lipca 2019 08:36 14 KB 8
4 doc Załącznik 3 - Zgoda 30 lipca 2019 08:36 13 KB 12